Jak postupovat při reklamaci

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Proč se zaregistrovat?

Díky registraci získáš řadu výhod

  • Sdílení uživatelského účtu mezi všechny naše eshopy
  • Předvyplnění osobních údajů v objednávce
  • Sledování stavu vaší objednávky
  • Možnost uplatnit slevové kupóny
Registrovat

Košík je prázdný.

Vrácení

Zašli do 30 dnů od data obdržení společně s kopií faktury a vyplněným formulářem odstoupení od kupní smlouvy. Peníze za vrácené zboží zašleme na účet.

Adresa pro zasílání zboží:

Top4running s.r.o. 
Náplavní 2013/1
120 00 Praha 2

Výměna

Nejjednodušší a nejrychlejší je zboží vrátit a udělat novou objednávku. Novou objednávkou zboží rezervuješ a budeš ho mít rychleji doma. Platit můžeš hned nebo počkáš na vrácené peníze. Na vrácení máš 30 dnů.

Náš tip: při vracení krabici nepřelepuj, nenič a ničím nepopisuj. Štítky ani visačky netrhej. Nebude-li zboží vráceno v originálním obalu, příp. bude originální obal poškozen, máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.

Reklamace

Zboží zašli s kopií faktury a přesným písemným popisem vady na výše uvedenou adresu. Na reklamaci nebo odstranění vady máme 30 dnů, ale snažíme se vyřídit rychleji.

Adresa pro zasílání zboží:

Top4running s.r.o. 
Náplavní 2013/1
120 00 Praha 2

Náš tip: Pokud má zboží vadu, neběhej v tom a pošli to hned! 

Podrobnější informace o reklamaci, výměně a vrácení zboží máme v obchodních podmínkách.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřuješ souhlas s jejich použitím. Další informace.