Jak vrátit zboží
Varianta 1
bezplatné vrácení
Osobní předání zásilky na pobočce Zásilkovny pod ID 99389678
- zásilku můžeš odevzdat na kterékoliv pobočce Zásilkovny pod naším ID 99389678
- neplatíš zpětné poštovné
- upozorňujeme, že zaslání zdarma přes Zásilkovnu může proces vrácení o několik dní prodloužit
Osobní odevzdání zboží na prodejně v Praze
- přines nám zboží na vrácení na prodejnu a my ti pomůžeme s výběrem správné velikosti a modelu
Varianta 2
zpětné poštovné hradí zákazník
Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:
Mailstep hala D2 - Topforsport
Do Čertous 2760/10
19300 Praha 9
Při posílání balíku Českou poštou zadejte tel. 607 054 356. Toto číslo není kontakt na zákaznický servis.
- Zboží můžeš do 30 dnů vrátit.
- Zboží musí být v původním stavu, nenošené a a v originálním obalu s původními visačkami.
- Pokud potřebuješ jinou velikost nebo barvu, udělej si prosím novou objednávku. Výměna není možná.
- Pokud ti dorazí poškozené zboží, informuj o tom prosím do 24 hodin telefonicky nebo e-mailem náš zákaznický servis.
Krok 1
Vyplň prosím formulář, který jsi dostal(a) se zbožím.
Případně si ho můžeš stáhnout ve svém profilu v přehledu objednávek.
Krok 2
Formulář vlož spolu s nepoužitým zbožím (textil s originální visačkou) do původního obalu/krabice. Originální krabici nepopisuj ani nepolepuj.
Krok 3
Balíček máš možnost odevzdat na pobočce Zásilkovny (poštovné zdarma) nebo poslat poštou/kurýrem (na vlastní nákady, neposílej na dobírku).
Osobní předání na skladě v Horních Počernicích není možné.
Krok 4
Jakmile k nám zboží dorazí, přijde ti e-mail se žádostí o číslo tvého účtu (pokud jsi platil kartou, vracíme zpět na kartu).
Peníze ti vrátíme do 14 dní.